
Firmowe Konto Pocztowe to dobre konto dla przedsiębiorców, zarówno tych tradycyjnych, jak i internetowych. Bezpłatne prowadzenie, przelewy i wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie, a także zestaw usług dla sklepów internetowych oraz obsługa w oddziałach Poczty Polskiej – to jego największe zalety.
Krok 0 - Pocztowe Konto Firmowe
Po kliknięciu w link do wniosku o Pocztowe Konto Firmowe zobaczysz pierwszą stronę, na której bank prezentuje aktualną ofertę. Kliknij w przycisk "Złóż wniosek", aby przejść do pierwszej strony formularza.
Krok 1 - Produkty i usługi, o które wnioskujesz
W pierwszym kroku musisz określić, jakie produkty chcesz uruchomić. Oprócz konta firmowego masz do wyboru konto oszczędnościowe, kartę płatniczą, limit debetowy i oczywiście bankowość internetową. Po zaznaczeniu odpowiednich pól kliknij „Dalej”.
Krok 2 – Dane identyfikacyjne
W kroku drugim musisz wprowadzić swoje imię, nazwisko, informacje o dokumencie tożsamości, datę urodzenia i adres zamieszkania oraz korespondencyjny – jeśli jest inny, niż zamieszkania. Potrzebny będzie także Twój adres e-mail oraz telefon.
Krok 3 – Oświadczenia
W trzecim kroku zapoznaj się z oświadczeniami na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez bank, do celów marketingowych oraz udostępniania informacji.
Krok 4 – Parametry bankowości elektronicznej
Dane dostępowe, sposób logowania oraz elektroniczne kanały do obsługi rachunku firmowego wskażesz w kroku czwartym. Najkorzystniej jest pozostawić domyślnie wprowadzone dane bez zmian.
Krok 5 – Oświadczenia
Kolejny krok to podanie danych dotyczących Twojej działalności gospodarczej. Potrzebne będą informacje z CEIDG (NIP, REGON, PKD, itd.), a także data rozpoczęcia działalności, liczba zatrudnianych osób i adresy działalności.
Krok 6 – Pocztowy Pakiet Firmowy
Dzięki uczestnictwie w Pocztowym Pakiecie Firmowym będziesz mógł otrzymywać zwrot w wysokości 10% wydatków poniesionych na Poczcie (znaczki, listy, paczki). W tym kroku możesz zarejestrować się w programie.
Krok 7 – Parametry rachunków
Pod tajemniczo brzmiącą nazwą "parametry rachunków" kryje się wybór sposobu otrzymywania wyciągów. Wybierz ten, który jest dla Ciebie najkorzystniejszy (najlepiej za pomocą e-maila lub w systemie bankowości elektronicznej). Wyciąg wysyłany pocztą na adres korespondencyjny jest płatny.
Krok 8 – Miejsce podpisania umowy
Kolejny krok wniosku to sposób zawarcia umowy, a właściwie wybór placówki banku lub urzędu pocztowego, do którego udasz się, aby podpisać umowę.
Krok 9 – Przesłanie wniosku
Po dotarciu do kroku nr 9 pozostaje Ci tylko kliknąć przycisk "Wyślij" i czekać na dalsze instrukcje ze strony banku.
Zobacz także:
Aktualizacja: 01.04.2015 r., redakcja serwisu KontoFirmowe24.pl. Wykorzystywanie tekstów bez zgody redakcji zabronione.